اس ام اس پشت ماشینی

اس ام اس پشت ماشینی

اس ام اس پشت ماشینی
بازدید : 1106

اس ام اس پشت ماشینی



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



همه از من میترسن

من از نیسان آبی



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



تو عشق گل داری

من عشق گل اندامی!



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



نمیخام شمع باشم دخترا فوتم کنن

میخام سیگار باشم لوطیا دودم کنن



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



گرپادشاه عالمی

بازهم گدای مادری



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



در قمار زندگی عاقبت ما باختیم

بس که تکخال محبت بر زمین انداختیم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



ای آسمون کبود

واسه همه بود واسه ما نبود؟



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم

بنازم مطربان را که خلق را مسرور می خواهند!



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم

من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



تو رو اگه من نشورم

کی می شوره عروسکم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



رفیق بی پدر

مادر



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



دلم دادم بری باهاش حال کنی

نه که بری جیگرکی بازکنی !



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



تو که بی وفا نبودی پدر سگ!



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



قربان وجودت که وجودم ز وجود تو بوجود آمد مادر



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



100 بار بدی کردی و دیدی ثمرش را

خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



بخاطر دلم ولم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



اسیرتم ولی آزاد



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



سر پایینی پرنده

سر بالایی شرمنده



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



از بس خوردم مرغ و پلو

آخر شدم مارکوپولو



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



غصه نخور

تو هم خوبی!



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



روی قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد گفتم بی سوادم!



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



رفاقت قصه تلخی است

که از نامش گریزانم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



دنبالم نیا آواره می شی



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند

من بیچاره دنبال مرد می گردم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



برگ از درخت خسته می شه

پاییز فقط یه بهانه است



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



بمیرد آنکه غربت را بنا کرد

مرا از تو ترا از من جدا کرد



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن

هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



من از عقرب نمی ترسم

ولی از سوسک می ترسم

من از دشمن نمی ترسم

ولی از دوست می ترسم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



افسوس همه اش افسانه بود



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



داداش جان به خاطر اشک مادر یواش



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



منم یه روز بزرگ می شم



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



دست بزن ولی خیانت مکن



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



ناز نگات قشنگه!



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini






اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



هر کجا محرم شدی

چشم از خیانت باز دار

چه بسا محرم با یک نقطه مجرم می شود



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



تند رفتن که نشد مردی

عشق است که برگردی



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز

جوان به حادثه ای زود پیر می شود گاهی



اس ام اس پشت ماشینی

CFSS.ir

sms poshte mashini



عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

سرنوشت دگران بر تو نخواهند نوشت



نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید